Aradığınızı Bulacaksınız...

Su Tüketiminizi Kolaylaştıracak Öneriler

Su Tüketiminizi Kolaylaştıracak Öneriler

Su Tüketiminizi Kolaylaştıracak Öneriler
Spor yapmayan herhangi bir kişinin günlük tüketmesi gereken su miktarı 1,5- 2lt ‘dir. Spor yapan kişilerde bu miktar 2,5 ve üstüne çıkıyor. Fakat bu tüketimi gerçekleştirmeniz gerektiği halde gene de günlük ihtiyacımı tam olarak karşılayamıyorum ve bu miktarı tamamlayamıyorum diyorsanız size bir kaç önerimiz var:
-Günde 6 öğün tüketmemiz gerekiyor. Her öğün öncesi 1 bardak su tüketmeyi alışkanlık haline getirdiğinizde 6 bardak su tüketiminizi hiç bir çabaya gerek kalmadan tüketmiş oluyorsunuz.
Günde muhakak bir veya bir kaç bardak çay kahve tüketilebiliyor. Gidilen bir kafe- restaurantta ya da evde bir şekilde su harici tükettiğiniz içecekler elbetteki oluyordur. Çay veya kahve hangisini tüketiyorsanız, tükettiğiniz kadar su içmelisiniz. Çay ve kahve vücuttaki su oranını azaltacağından siz bir yandan su tüketmeye özen gösterdiğinizde bir diğer yandan faydalı ve zararsız.
Share on Google Plus

About İbrahim Can Gezer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder