Aradığınızı Bulacaksınız...

KARIN BÖLGESI YAĞLARINI ERITMEK İÇIN NASIL KOŞMAK GEREKIR?

Karın Bölgesi Yağlarını Eritmek İçin Nasıl Koşmak Gerekir?


Karın bölgesindeki yağlar hem erkeklerde, hem kadınlarda sağlıksız beslenme ve egzersiz eksikliği sebebiyle ortaya çıkabilir. Bunlardan kurtulmak için, bir aktiviteye başlamak şart. Bir saat koşmak hızınıza bağlı olarak 500-1000 kalori arası yakmanıza yardımcı olur. Günlük olarak koşmayı alışkanlık haline getirirseniz, karın bölgesindeki yağlardan kurtulabilirsiniz.

Adım 1

Her gün koşun. Eğer koşmaya yeni başlıyorsanız, kaslarınızı geliştirmek için yavaş bir başlangıç yapabilirsiniz. Günde en az 10-15 dakika koşun, böylece yavaş tempoda 1.5 km kadar koşabilirsiniz. Eğer daha önceden de koşuyorsanız, 20 dakikalık koşu sizin için uygundur. Tabi biraz daha hızlı. Bu süre içinde 3.5-4 km mesafe katedecek kadar.

Adım 2

Koşu sürenize yavaş yavaş eklemeler yapın. Her haftadan sonra 5 dakika yükseltmek ideal bir seçim. Her gün 30 dakika koşmak hedefiniz olsun. Eğer karın bölgesindeki yağlardan kurtulmak istiyorsanız, en az 20 dakika kardiyovasküler bir aktivite yapmanız gerekir. Koşmak iyi bir tercih.

Adım 3

Yağları daha hızlı yakmak için vücudunuzu zorlayın. Farklı yer ve zamanlarda koşun. Yokuş yukarı koşmak özellikle yardımcı olacaktır. Vücudunuzun yağları yakmaya devam edebilmesi için, kaslarınızı sürekli olarak zorlayın.

Adım 4

Ara yoğunluklu (interval) antrenman herkesçe kabul gören bir koşma tekniği. Normal koşuya göre 9 kata kadar daha fazla yağ yakmaya yardımcı olduğu bulundu. Haftadaki günlerden birini ara yoğunluklu antrenmana ayırın. 20-30 saniye yapabileceğiniz en hızlı koşuyu yapın, ardından 60 saniye yürüyün. Bu şekilde 15 dakikayı tamamlayın.
Share on Google Plus

About İbrahim Can Gezer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder