Aradığınızı Bulacaksınız...

Makale-Şehidim Var Çanakkale'de

Şehidim Var Çanakkale'de

Savaş çıkıyor dediler gençi, yaşlısı, çoluğu, çocuğu beklemeden koştu. Anasına döneceğim dedi düşman askeri kıymadan vurdu. Ne canlar verildi uğruna, toprağın vatanımızın. Sen rahat uyu şehidim annene anam dedik, sanki bizi de o doğurdu.
18 Mart’ta verdin zaferi bize, Çanakkale geçilmez şehidim, kalmasın cihanda duymayan kimse.
İki yüz elli gün cephede durmadı ateş, Türk askeri serdi yere binlerce yabancı leş.
Her gün bin asker verdi canını toprağa, toğrakta canı var vatanın, bu can  vatan uğruna feda.
Şehitlerim var benim; karnı aç, ayakları çıplak, yine de cephede savaşan. Şehitlerimiz var bizim, bastığımız toprağı kanıyla ödeyen, vatanına zarar gelmesin diye en önden yürüyen.
Kana bulandı her yer; Conkbayırı, Arıburnu, Anafartalar… Ne analar kaldı gözü yaşlı, baban ise içinden ağlar.
Kan değil dökülen denize, Türkümün zaferidir bu, kalmadı cihanda duymayan kimse, şehitlerdir Türklerin gururu.
Evlatlarınız kaldı bize; babam dedi, bende babam gibi savaşacağım cephede, merak etme şehidim evladın bırakmadı kanını yerde.
Geçilmez dedik geçirmedik, yeniliriz dedik, dualarımız sağolsun bayrağımızı da diktik. Ne yaptık, ne ettik Çanakkale'yi vermedik.
Sağolasın şehidim, ana rahmindeki evladını bıraktın arkanda, unutma gözü yaşlı annenin yüzlerce askeri var yanında.
Tabutunu en önde taşıyan dağ gibi baban, şimdi vatan diyince sağ elini göğsüne götürüyor. Vatan senin şehidim herkes 'şehitler ölmez' diyor.
Share on Google Plus

About İbrahim Can Gezer

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment

0 yorum:

Yorum Gönder